Najczęściej zadawane pytania

Dla wszystkich naszych klientów - tych przyszłych i aktualnych - przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań dotyczących naszej oferty, stron internetowych, ich reklamy oraz samego pozycjonowania i kampanii AdWords. Jest to użyteczna wiedza, którą warto poznać rozpoczynając promowanie strony www.

Przejdź do: wiedzy na temat pozycjonowania stron

Kampanie AdWords

Co to jest AdWords?

AdWords jest systemem reklamowym pozwalającym na wyświetlanie reklam (linków sponsorowanych) w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach współpracujących w ramach programu AdSense.

Jak działa AdWords?

Każdego dnia w wyszukiwarkę Google wpisywanych jest miliony zapytań. Gdy osoby szukające produktów lub usług wpiszą w wyszukiwarce frazy związane z Twoją ofertą, mogą w niej wyświetlić się Twoje reklamy. Przykładowo jeśli masz kwiaciarnię w Lublinie to Twoja reklama może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google osobom, które wpiszą frazę "kwiaciarnia lublin". Fraz można dobrać wiele.

Co muszę zrobić, aby reklamować się w AdWords?

Zapraszamy do skorzystania z naszej usługi, jaką jest prowadzenie kampanii AdWords. Twoja kampania będzie prowadzona przez kwalifikowanego specjalistę AdWords posiadającego specjalny certyfikat od firmy Google. Zapraszamy do kontaktu (dane kontaktowe są dostępne na podstronie Kontakt).

Ile kosztuje AdWords?

Oferujemy do wyboru pięć pakietów kwotowych na prowadzenie kampanii AdWords (przejdź do cennika). Każdy z nich zawiera określony budżet przeznaczony na kliknięcia. Budżet ten może zostać rozłożony na dowolny okres. Jeśli przykładowo ustalony zostanie 1 miesiąc, to środki zostaną równomiernie rozłożone na 30 dni.

Ile zapłacę za wyświetlenie reklamy AdWords?

Za wyświetlanie reklamy w systemie AdWords reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów. Cena reklamy AdWords to cena za kliknięcie w reklamę, jakie wykona osoba przeglądająca reklamę.

Jaka jest cena za kliknięcie w reklamę AdWords?

Koszt kliknięcia w reklamę AdWords zależy od wielu czynników, ale przede wszystkim od konkurencji na tę frazę. Jeżeli oprócz naszej reklamy wyświetlają się reklamy konkurencji, cena ta będzie wyższa, niż w przypadku gdy konkurencji nie ma lub jest niewielka. Cena za kliknięcie przeciętnie wynosi kilkadziesiąt groszy.

Dlaczego jedne reklamy są wyżej, a inne niżej?

Kolejność reklam w AdWords zależy m.in. od maksymalnej ceny za kliknięcie, jaką jesteśmy w stanie zapłacić. W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że reklamy wyświetlające się wyżej mają ustawioną wyższą stawkę za kliknięcie.

Czy mój budżet może zostać wyklikany przez oszustów lub konkurencję?

System AdWords zabezpiecza specjalny algorytm, który wychwytuje nieprawidłowe i sztuczne kliknięcia (np. automatyczne kliknięcia wykonywane przez jedną osobę). Wykrywa on nietypowe kliknięcia i zwraca ich koszt.

Jak wykrywane są nieprawidłowe kliknięcia w AdWords?

Algorytm automatycznie wykrywa nieprawidłowe kliknięcia. Mogą to być kliknięcia przypadkowe, pochodzące ze złośliwego oprogramowania lub umyślne wykonywane przez konkurencję. System wykrywa je m.in. na podstawie numeru IP komputera i plików cookie. Koszt nieprawidłowego kliknięcia jest zwracany.

Czy mogę emitować reklamy tylko w określonych godzinach lub dniach tygodnia?

Tak, kampania może zostać skonfigurowana tak, aby reklamy wyświetlały się tylko w określonych dniach tygodnia (np. poniedziałek-piątek) i określonych godzinach (np. 9:00 - 18:00).

Czy mogę samodzielnie prowadzić kampanię AdWords?

Jest to możliwe, jednak sugerujemy, aby kampanię prowadziła osoba z doświadczeniem pracująca z kampaniami linków sponsorowanych na co dzień. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, ponieważ Twoją kampanię będzie prowadzić nasz kwalifikowany specjalista ze specjalnym certyfikatem od firmy Google. Dodatkową korzyścią jest promocyjny kupon AdWords, który otrzymuje nasz każdy nowy klient.

Jak zdobyć kupon AdWords?

Nasz każdy nowy klient decydujący się na skorzystanie z usługi prowadzenia kampanii AdWords bezpłatnie otrzymuje od nas kupon AdWords. Dzięki kuponowi klient zupełnie za darmo dostaje dodatkowy budżet na kliknięcia.

Co jest lepsze: AdWords czy pozycjonowanie?

Aby dowiedzieć się więcej o różnicach odwiedź tę stronę.

Zadaj swoje pytanie »

Korzyści z reklamy internetowej

  • Łatwe dotarcie do potencjalnych klientów
  • Wyróżnienie na tle konkurencji
  • Zwiększenie wiarygodności marki
  • Poprawienie wizerunku firmy
  • Ułatwiona komunikacja z klientem
  • Poprawienie widoczności w Internecie
  • Eksponowanie oferty firmy

Oferta

Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie lokalne
Kampanie AdWords
Optymalizacja stron
Audyt SEO

Kupon dla każdego nowego klienta

Promocyjny kupon AdWords