Reklama internetowa

Możesz stać się widzialny w Internecie

Jeżeli chcesz zwiększyć odwiedzalność swojej strony lub sklepu, proponujemy Ci sprawdzone rozwiązania. Oferujemy dwie skuteczne metody reklamy internetowej: pozycjonowanie stron internetowych oraz linki sponsorowane AdWords. Obie metody ściśle związane są z wyszukiwarką Google i ruchem jaki generuje.

Cała sprawa rozchodzi się o to, co wpisuje użytkownik w Google poszukując interesujących go informacji. Wykorzystujemy ten potencjał. Jeżeli ktoś wpisze w Google słowa związane z Twoją ofertą, zobaczy w wynikach link do Twojej strony. Zareklamujemy Twój biznes - ustalimy słowa kluczowe i skierujemy internautów na Twoją stronę internetową.

Oferujemy dwie metody reklamy w Google:

  • pozycjonowanie stron
  • kampanie AdWords (linki sponsorowane)

Czym się różnią od siebie i jak wybrać formę reklamy dla siebie?
Przeczytaj poniżej o podstawowych cechach pozycjonowania i AdWords:

Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie jest wyjątkowo skuteczną i stosunkowo tanią reklamą w Internecie. Efektem pozycjonowania jest wysoka pozycja strony w wyszukiwarce Google na kluczowe zapytania związane z działalnością firmy. Dzięki obecności w Google na te frazy stronę odwiedzać będą potencjalni klienci zainteresowani informacjami zawartymi na witrynie. Strona wyświetla się w naturalnych wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą wiarygodność oferty zawartej na stronie. Za usługę pozycjonowania naszym klientom proponujemy rozliczanie od efektu lub opłatę w abonamencie, a wycenę sporządzamy dla każdego klienta indywidualnie.

Kampanie linków sponsorowanych AdWords

Linki sponsorowane w AdWords to skuteczna i szybka reklama w wyszukiwarce Google. Reklama AdWords jest bardzo szybkim sposobem na reklamę firmy w Internecie. Reklama wyświetla się już następnego dnia od rozpoczęcie kampanii i trafia tylko do zainteresowanych osób, ponieważ wyświetla się tylko jeśli użytkownik wyszukiwarki wpisze do niej ustalone w kampanii słowa kluczowe. Reklamy znajdują się nad lub obok naturalnych wyników wyszukiwania. Oferujemy pięć pakietów na prowadzenie kampanii - już od 350 zł netto (pełny cennik). Budżet z pakietu można rozłożyć na dowolny okres, np. na miesiąc. Kampania linków sponsorowanych może mieć charakter jednorazowy lub ciągły i być stałym elementem polityki marketingowej firmy.

Zobacz: cennik AdWords

Porównanie

Porównanie: pozycjonowanie stron i linki sponsorowane

 PozycjonowanieLinki sponsorowane AdWords
EFEKTObecność strony na wysokich pozycjach na ustalone słowa kluczowe w wynikach naturalnychWidoczna reklama obok lub nad wynikami naturalnymi
KOSZTYOpłata od efektu lub w abonamencie - wycena sporządzana indywidualnieOpłata za kliknięcie w reklamę - budżet na reklamy ustala klient
KIEDY EFEKTEfekty widoczne najwcześniej po kilku tygodniachBardzo szybko - reklama widoczna od dnia rozpoczęcia kampanii
GWARANCJABrak gwarancji pierwszego miejscaPo zapłaceniu odpowiednio wysokiej ceny można być nawet na 1-szym miejscu na dowolną frazę
ZAUFANIEWysokie - strona wyświetla się wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania. Wyniki naturalne cieszą się większym zaufaniem internautówŚrednie - reklamy darzone są mniejszym zaufaniem, a niektórzy w ogóle nie klikają w reklamy
ZMIANA SŁÓW KLUCZOWYCHW trakcie pozycjonowania nie można zmieniać frazMożliwość zmiany słów w dowolnym momencie
GDZIE?Strona widoczna w naturalnych wynikach wyszukiwania Pozycjonowanie stron jak wygląda Przykładowe naturalne wyniki zaznaczono na czerwonoBoks reklamowy wyświetla się obok wyników wyszukiwania (nad lub obok)Adwords przykład Przykładowe reklamy AdWords zaznaczono na czerwono

Zapytaj o ofertę dla siebie »

Inne formy reklamy i promocji

Duży udział wśród reklam w sieci ma reklama wideo. Z racji na wzrastającej popularność serwisów wideo jak YouTube (który jest obecnie największym dostawcą bezpłatnych treści filmowych i najpopularniejszą platformą społecznościową skupiającą amatorskich twórców) rośnie także zainteresowanie reklamą wideo. Jak to działa? Użytkownikom przeglądającym zawartość serwisu YouTube co jakiś czas emitowane są reklamy w formie filmów wyświetlane przed filmami, które chcą oglądać dotyczy reklamy In-Stream w YouTube). Realizacja takiej kampanii wymaga jednak stworzenia filmu reklamowego (scenariusz, pomysł, animacja lub aktorzy, ścieżka dźwiękowa, nagrania lektorskie, muzyka). Koszt wyprodukowania może być różny, sięgnąć może nawet kilku tys. zł.

Nagrania lektorskie

Lektorski.pl - nagrania lektorskie do reklam TV, radiowych, filmów reklamowych, prezentacji, zapowiedzi telefonicznych, centrale IVR, reklama mobilna samochodowa, komunikaty głosowe, inne usługi lektorskie

Korzyści z reklamy internetowej

  • Łatwe dotarcie do potencjalnych klientów
  • Wyróżnienie na tle konkurencji
  • Zwiększenie wiarygodności marki
  • Poprawienie wizerunku firmy
  • Ułatwiona komunikacja z klientem
  • Poprawienie widoczności w Internecie
  • Eksponowanie oferty firmy

Oferta

Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie lokalne
Kampanie AdWords
Optymalizacja stron
Audyt SEO

Kupon dla każdego nowego klienta

Promocyjny kupon AdWords