Reklama w Google AdWords

Prowadzimy kampanie linków sponsorowanych w Google AdWords

AdWords, czyli linki sponsorowane, to usługa w wyszukiwarce Google, która umożliwia wyświetlenie reklamy strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Wykupiona reklama wyświetla się tylko jeśli internauta wpisze w Google ustalone słowa kluczowe, więc nie widzą jej przypadkowe osoby. Opłata pobierana jest tylko jeśli reklama przyciągnie internautę i zostanie kliknięta.

Przejdź do: cennika AdWords i promocji dla nowych klientów

Reklama AdWords jest coraz bardziej popularną formą reklamy firmy w Internecie i ciekawą alternatywą dla pozycjonowania. Cechuje się szybkością, skutecznością i dużymi możliwościami personalizacji. Rozliczanie za usługę odbywa się w modelu PPC, czyli płatność za kliknięcie, a więc w dużym uproszczeniu kupując kampanię AdWords, kupuje się wejścia na stronę. Reklamy wyświetlają się na stronach Google w postaci linków nad lub obok wyników wyszukiwania.

Zobacz: jak wyglądają linki sponsorowane (reklamy AdWords) w Google (zakreślone na czerwono)

Oferujemy pięć pakietów na prowadzenie kampanii Adwords. Pakiety różnią się budżetami, a wybór pakietu o odpowiedniej wielkości zależy od założeń i celów kampanii (cennik poniżej). Cena pakietu składa się z budżetu przeznaczonego na kliknięcia (tą część pobiera Google) oraz z opłaty za prowadzenie kampanii. Po wykupieniu pakietu przystępujemy do pracy. Usługa obejmuje dobór fraz i prowadzenie kampanii.

O Google AdWords

Jaka reklama jest skuteczna? Linki sponsorowane a może pozycjonowanie? Obie metody reklamy są różne. Jakie cechy charakteryzuje kampania linków sponsorowanych?

  1. Efekty kampanii linków sponsorowanych są widoczne od razu - dosłownie następnego dnia od rozpoczęcia kampanii. Reklama z linkiem do promowanej strony www wyświetlana jest zazwyczaj na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na wybrane frazy.
  2. Koszty - za wyświetlanie reklamy nie pobierane są żadne opłaty. Płaci się za konkretne kliknięcia, a więc za realne wejście na stronę. Co ważne można ustalić dowolny miesięczny budżet kampanii.
  3. Można wybrać dowolne frazy, pod którymi wyświetlą się reklamy. Należy jednak pamiętać, że konkurencja też reklamuje się w Adwords. O kolejności wyświetlania reklam decyduje stawka, jaką ustali się za jedno kliknięcie. Jeśli stawka będzie wyższa niż u konkurencji, reklama wyświetli się wyżej. W efekcie bardziej popularne frazy mają wyższą cenę za kliknięcie.
  4. Istnieje możliwość dokładnego targetowania - wyświetlanie reklam można dostosować czasowo i terytorialnie, wg kryterium czasu (wybrane godziny, dni tygodnia) i lokalizacji geograficznej (np. wybrane miasta lub województwa).
  5. Można dostosować treść wyświetlanej reklamy w Google: slogan reklamowy, krótką treść zachęcającą do wejścia na stronę.

Zobacz: porównanie linków sponsorowanych i pozycjonowania stron

W przypadku pozycjonowania strony efekty nie są widoczne od razu. Czasem, w zależności od frazy, efekt może pojawić się dopiero po kilku miesiącach. Natomiast jeśli witryna zajmuje pierwsze pozycje w wynikach organicznych, koszt pozycjonowania wypada korzystniej (brak opłat za kliknięcia). Przewagą linków sponsorowanych Google nad pozycjonowaniem jest targetowanie (geograficzne, behawioralne). W przypadku pozycjonowania nie ma możliwości dostosowania kampanii tak, jak w linkach sponsorowanych. Dodatkowo kampania linków sponsorowanych jest idealna dla biznesu sezonowego lub na potrzeby szybkiej promocji nowego produktu lub marki.

Cennik AdWords

Linki sponsorowane Adwords - Cennik:

Nazwa pakietuCenaSzacunkowa liczba wejść na stronęZawiera budżet na kliknięcia
Pakiet Mały350 zł200 - 400200 zł
Pakiet Średni600 zł400 - 800400 zł
Pakiet Duży850 zł600 - 1200600 zł
Pakiet Profesjonalny1350 zł1000 - 20001000 zł
Pakiet Indywidualnydo negocjacjizależy od wysokości budżetupowyżej 1000 zł

Budżet na kliknięcia - cała kwota zostanie wykorzystana na kliknięcia w Google
Opłata aktywacyjna: 0 zł
Ceny netto

PROMOCJA: kupon AdWords 250 zł na kliknięcia dla każdego nowego klienta!

Wykup dowolny pakiet na kampanię AdWords, a otrzymasz kupon o wartości 250 zł. Dlaczego warto skorzystać z promocji? Ponieważ bezpłatnie otrzymasz dodatkowe 250 zł na kliknięcia w Google AdWords. Promocja jest ważna do wyczerpania kuponów.

Szczegóły pakietów:

Nazwa pakietuBudżet na kliknięciaOpłata za prowadzenie kampaniiRazem
Pakiet Mały200 zł150 zł350 zł
Pakiet Średni400 zł200 zł600 zł
Pakiet Duży600 zł250 zł850 zł
Pakiet Profesjonalny1000 zł350 zł1350 zł
Pakiet Indywidualnypowyżej 1000 złdo negocjacjido negocjacji

Budżet na kliknięcia - cała kwota zostanie wykorzystana na kliknięcia w Google
Opłata za prowadzenie kampanii - ta kwota jest opłatą dla nas za prowadzenie kampanii AdWords

Promocyjny kupon AdWords

Ilu zdobędę klientów dzięki kampanii?
Na powyższej tabeli wypisano szacunkową liczbę wejść na stronę w zależność od wykupionego pakietu. Każde wejście to osoba zainteresowana ofertą, a więc potencjalny klient.

Który pakiet wybrać?
Im większy pakiet, tym strona odnotuje więcej wejść, ponieważ reklamy będą częściej i dłużej wyświetlane. Pojemniejszy pakiet pozwoli również na dobór większej liczby słów kluczowych.

Na jak długo wystarczy wykupiony pakiet?
Każdy pakiet (niezależnie od jego ceny) można rozłożyć na dowolny okres (np. dwa tygodnie, miesiąc, dwa miesiące). Wykupiony pakiet nigdy nie traci ważności. Większy pakiet wystarczy na dłużej i pozwoli skierować więcej osób (klientów) na stronę internetową.

Czy moja strona zajmie pierwsze miejsce w Google?
Pozycja reklamy w AdWords zależy m. in. od kwoty jaką klient będzie w stanie zapłacić za jedno kliknięcie w reklamę. Im wyższa pozycja reklamy AdWords, tym wyższa opłata. Nie zawsze opłaca się zajmować pierwsze miejsce w Google AdWords. Często warto emitować reklamę nieco niżej (na dalszych pozycjach, np. miejsca 3-6), dzięki czemu koszt kliknięcia w reklamę jest dużo niższy.

Ile czasu trwa kampania?
Kampania linków sponsorowanych trwa do momentu wyczerpania budżetu. Aby przedłużyć kampanię wystarczy wykupić kolejny pakiet. Przy przedłużaniu kampanii nie pobieramy opłaty aktywacyjnej. Kampanię można ustawić tak, aby kupiony pakiet wystarczył na cały miesiąc - wtedy budżet przeznaczony na kliknięcia jest równomiernie rozłożony. Kampania może mieć charakter jednorazowy lub ciągły i być stałym elementem polityki marketingowej firmy.

Więcej pytań i odpowiedzi »

Zapytaj o kampanię Google Adwords »

Korzyści z reklamy internetowej

  • Łatwe dotarcie do potencjalnych klientów
  • Wyróżnienie na tle konkurencji
  • Zwiększenie wiarygodności marki
  • Poprawienie wizerunku firmy
  • Ułatwiona komunikacja z klientem
  • Poprawienie widoczności w Internecie
  • Eksponowanie oferty firmy

Oferta

Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie lokalne
Kampanie AdWords
Optymalizacja stron
Audyt SEO

Kupon dla każdego nowego klienta

Promocyjny kupon AdWords