Blog

10-10-2019 Jak zapowiedź telefoniczna może pomóc firmie?

Najpopularniejszymi narzędziami wspierającymi kontakt firmy z kontrahentami są Internet i telefon. Strona internetowa to wizytówka firmy. To za jej pomocą klient może skontaktować się z firmą - przy użyciu poczty elektronicznej lub telefonując. Średnie firmy bardzo chętnie korzystają z...

04-04-2017 Filmy reklamowe w marketingu

Reklamy to cena jaką płacimy za tanie lub darmowe treści w telewizji, internecie i innych mediach. Co roku 10 miliardów unikalnych użytkowników sięga po treści filmowe w serwisie YouTube. Video marketing od kilku lat wzmacnia swoją pozycję i przybiera na znaczeniu. Reklamy video jak...

18-06-2014 Jak usunąć swoje nazwisko z Google?

Jeszcze jakiś czas temu nie było możliwości usunięcia prywatnych danych z wyszukiwarki Google. Nadużycia w internecie mają miejsce dość często i wydawało się to dość frustrujące, kiedy osoba prywatna znajdowała swoje nazwisko w wyszukiwarce Google w krępującym lub wręcz...

28-02-2014 Jak sprawdzić linki do mojej strony?

Popularność strony internetowej wyrażona może być w linkach prowadzących do strony. Między innymi taki czynnik Google bierze pod uwagę sortując wyniki wyszukiwania. Jeszcze kilka lat temu liczyła się ilość linków - im więcej linków prowadziło do strony, tym lepiej była ona oceniana...

05-01-2014 Jak dodać stronę do Google?

Widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google jest kluczowe, jeżeli właścicielowi strony zależy na tym, aby odwiedzały ją nowe osoby. Ci, którzy posiadają własną stronę www lub bloga od niedawna i dodają do niej nowe treści zadają często pytanie: dlaczego nikt nie odwiedza...

30-11-2013 Reklama strony w Google

Właściciele firmowych stron internetowych obecnie coraz śmielej przenoszą akcent promocyjny na Internet. Nie da się ukryć, że reklama strony w Internecie jest dzisiaj popularna i praktycznie obowiązkowa dla firm, które oferują swoje usługi i produkty szerszej grupie potencjanych...

28-11-2013 Strona internetowa widoczna w Google

Strona internetowa, która w zamyśle ma zwiększać obroty firmy musi wypełniać co najmniej jeden podstawowy cel: być widoczna w Google. Nie muszę przypominać, że to wyszukiwarka Google obecnie jest poważnym źródłem klientów dla sporego grona firm. Znane mi są przypadki, kiedy firma...

10-09-2013 Porady Google dla webmasterów

...

04-07-2013 Różne wyniki wyszukiwania w Google

Czy jest możliwe, że na to samo zapytanie Google wyświetla różne wyniki dla dwóch różnych komputerów? Jak najbardziej. Osoby korzystające z wyszukiwarki w tym samym momencie mogą otrzymać różne wyniki wyszukiwania dla identycznego zapytania. Strony mogą mieć różne pozycje - mogą...

30-06-2013 Łańcuszki na Facebooku - o co tu chodzi?

Internetowe łańcuszki przeżywały kilka momentów wzlotów i upadków. Kiedyś były zmorą na komunikatorach, zwłaszcza na swego czasu bardzo popularnym Gadu Gadu. Dzisiaj mnożą się na portalach społecznościowych - na nk.pl i na Facebook. Co to są łańcuszki? To krótkie wiadomości...

20-06-2013 Mojej strony nie ma w Google

Sama obecność strony internetowej w sieci nie wystarczy, gdy nikt o niej nie wie. Jeśli strona ma być źródłem klientów lub jej celem jest dotarcie do większej rzeszy odbiorców to strona musi być widoczna w wyszukiwarkach. Przez wyszukiwarki Internauci będą trafiać na stronę, kiedy...

18-06-2013 Anglojęzyczne strony w wynikach Google na polskie frazy

Kilka dni temu zauważyłem, że Google wyświetla anglojęzyczne strony na polskie zapytania. Być może zjawisko zachodzi od dawna, ale dopiero teraz zwróciło to moją uwagę. Nie chodzi frazy brandowe, o nazwy własne czy techniczne, ale o typowo polskie zapytania. Co ciekawe strony zagraniczne...

03-06-2013 Jak założyć bloga?

Blogowanie jest coraz bardziej popularne. Kilka lat temu blog kojarzył się głównie z głupawymi dziennikami nastolatek i nikt blogów nie traktował poważnie. Dzisiaj śmiało można zaryzykować, że blogi to ważne źródło opinii i komentarzy. Liczba blogów w Polsce zwiększa się każdego...

26-05-2013 Dlaczego strona spadła w Google?

Niejeden właściciel strony internetowej regularnie monitorujący pozycje swojej strony na konkretne frazy nie raz z pewnością zastanawia się "dlaczego moja strona spadła w Google". Drogi właścicielu strony, jeśli zaobserwowałeś w dniach 22-24 maja 2013 znaczne spadki (np. o 10 czy 20...

24-05-2013 Na jakich stronach nie umieszczać reklam AdSense

Właściciele stron internetowych publikujący reklamy programu AdSense muszą przestrzegać kilku zasad. Regulamin Google AdSense określa przede wszystkim, czego wydawcy nie powinni robić. ...

23-05-2013 Aktualizacja algorytmu Google: Pingwin 2.0

22 maja 2013 Google w swojej wyszukiwarce wprowadził aktualizację algorytmu o nazwie Pingwin o numerze wersji 2.0. Ma ona za zadania zwalczyć spam w wynikach wyszukiwania. Spamem Google nazywa strony o niskiej wartości merytorycznej, strony kopiujące treści z innych witryn, które finalnie...

22-03-2013 Co to jest pozycjonowanie stron?

Naszym przyszłym i aktualnym klientom chcemy prostym językiem wyjaśnić co to jest pozycjonowanie stron. Wiemy, że nie każdy musi znać się na zagadnieniach technicznych - nie każdego to interesuje i nie każdy ma czas na zdobywanie wiedzy, która niekoniecznie jest mu potrzebna na co dzień....

29-01-2013 Pozycjonowanie - czy warto?

Wiele osób z pewnością zastanawia się, czym różni się pozycjonowanie strony od tradycyjnej reklamy i jaka jest różnica w skuteczności różnych rodzajów promocji. Różnic jest sporo, a główną jest właśnie skuteczność. Może ktoś powiedzieć, że najbardziej skuteczne są te...

25-01-2013 Czynniki decydujące o pozycji strony na liście wyników wyszukiwania

O pozycji strony w rankingu w wyszukiwarkach decyduje podobno ponad 200 różnych czynników. Tak oficjalnie wypowiada się Google na swoich stronach. Nie precyzuje jednak co w największym stopniu decyduje o pozycji stron. Można jednak pokusić się o zestawienie czynników, które z pewnością...

14-01-2013 Naturalne linki i rola anchora w przyszłości

Osoby, które chociaż trochę znają się na pozycjonowaniu wiedzą, jaki wpływ na pozycje strony w rankingu Google ma anchor text. To właśnie ten element wskazuje algorytmowi z jakimi słowami kluczowymi związana jest linkowana strona. Ten czynnik w znacznym stopniu brany jest pod uwagę...

12-01-2013 Cennik pozycjonowania, czyli jak wycenić pozycjonowanie

Dostaję wiele pytań w e-mailach z prośbą o cennik pozycjonowania. Właściciele stron lub sklepów internetowych, którzy zainteresowani są pozycjonowaniem, często chcą, żeby przesłać im cennik. Niestety, wycena pozycjonowania wymaga większej ilości danych. Koszt pozycjonowania strony...

09-01-2013 Własny sklep internetowy i jego pozycjonowanie

Jeszcze kilka lat temu najpopularniejszymi formami reklamy była reklama outdoorowa (tablice informacyjne, bilboardy). Teraz mamy inne czasy i najpopularniejszym nośnikiem informacji jest Internet. W Polsce w ciągu kilku lat popularność sieci wzrosła kilkakrotnie i obecnie większość...

08-01-2013 Głośny początek roku w Heyah

Z początkiem stycznia 2013 komórkowa sieć Heyah wystartowała z kampanią reklamową "Dawajcie! Nawijajcie". Kampania dotyczyła oferty umożliwiającej zasilenie konta pakietem 60 minut za 1 zł po doładowaniu konta kwotą conajmniej 30 zł. Nie byłoby w tym nic godnego wpisu na blogu, gdyby...